WANNEER KAN IK MIJN BESTELLING VERWACHTEN?

De gemiddelde levertijd bedraagt 7 tot 14 werkdagen. Onze producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Hierdoor besparen wij op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening nemen.

DE VERWACHTE LEVERTIJD IS VOORBIJ, WAAR BLIJFT MIJ BESTELLING?

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

HOE VOLG IK MIJN BESTELLING?

Om je bestelling te volgen, kun je gebruikmaken van ons track & trace systeem. Je ontvangt een e-mail met daarin een link naar het track & trace overzicht zodra je bestelling is verzonden. Als je de e-mail niet kunt vinden, controleer dan ook je spam- of junkmap.

Klik op de link in de e-mail of ga naar onze track & trace pagina. Voer het track & trace in dat je hebt ontvangen en klik op 'Volg pakket' om de actuele status van je bestelling te bekijken.

GEEN TRACK&TRACE INFO?

Houd er rekening mee dat dit uiterlijk één week kan duren na het plaatsen van je bestelling. Zodra het pakketje is verwerkt door het postorderbedrijf, wordt de track & trace informatie beschikbaar. Onze excuses voor het eventuele ongemak. We staan klaar om je te helpen als je nog andere vragen hebt.

IK BEN NIET TEVREDEN MET MIJN BESTELLING, WAT NU?

Onze oprechte excuses voor je ontevredenheid over je bestelling. Neem alsjeblieft contact met ons op via info@jumplein.nl en stuur indien mogelijk foto's of video's van eventuele beschadigingen, zodat we snel actie kunnen ondernemen. We willen graag je zorgen bespreken, je verder helpen en eventueel het retourbeleid verifiëren.

HOELANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN GELD TERUG HEB?

Dit duurt gemiddeld 2 tot 5 werkdagen. Meestal ontvang je het binnen 24 uur nadat wij het hebben ontvangen.

WELKE BETAALMETHODEN ACCEPTEREN JULLIE?

  • Klarna (achteraf of in termijnen betalen)
  • iDEAL
  • Creditcard (Visa, Mastercard, Maestro en American Express)
  • Bancontact

HOE KAN IK CONTACT OPNEMEN MET JUMPLEIN?

Als we je ergens bij kunnen helpen of je wilt iets navragen dan kun je ons bereiken via ons contactformulier of door een e-mail te sturen naar info@jumplein.nl Op werkdagen streven wij ernaar om binnen 24 uur te reageren. Tijdens drukkere periodes kan dit echter oplopen tot maximaal 48 uur.